mandag 4. april 2011

Bursdagskort - en utfordring.



Da er det på tide å prøve seg på en blogg-utfordring. Jeg har prøvd med på Kort O Mania sin utfordring, nr 37 og scrapperiket sin utfordring 24. Kortet skulle lages etter en skisse i Kort O Mania og bruke metall i scrapperikets utfordring. Egentlig tror jeg de ønsket seg et påskekort - men jeg skulle lage et bursdagskort til en snekker så da ble det utgangspunktet. Jeg har brukt papirrester til kortet.  Jeg hadde også noen små verktøy charms liggende og noen og ekte muttere som pyntet med. Sag og hammer som går mot bamsen har jeg klippet ut selv i sort og sølv papir. Sirkelen under skal forestille et sirkelsagblad - dette er skåret ut på frihånd med kniv. Over sirkelsagbladet er det en grønn "verktøytavle". Den er laget ved å tegne et rutenettverk på baksiden av arket på 1cm x 1cm. Så har jeg brukt verktøy for å lage hull til eylet i kryssene i rutenettverket. Verktøyene er festet med splittbinders i sølv i "tavla". Grattis er skrevet ut fra pc på mønsterpapir. Stempelet som er brukt er "Forever Friends Stamp-Tool Kit". Det er stemplet på akvarell papir og malt med akvarell farger.

Baksiden av kortet er enkelt pyntet også her har jeg limt på muttere.

Dette var min første utfordring via blogg. Kom blant DT favoritter ;-)

3 kommentarer:

  1. Et knalltøft kort hvor du har klart å lifte skissa på en super måte samtidig som du har fått med metallpynt. Sirkelen bak motivet er jo blitt en sag og det var tøft! Nydelige farger - ja, helt supert dette!

    Takk for at du du deltar hos Kort O Mainia:=)
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. du denne va jo helt rå! så stilig med den runde ''saga'' under, og detaljene med metal, flott løst av skissen! :D
    takk for at du deltar på kort o mania sin utfordring!
    klem linda s l

    SvarSlett
  3. Dette var ordentlig lekkert! Nydelige farger og for ett søtt motiv :-) Skikkelig stilig pyntet med metall, anderledes og lekkert!
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...