lørdag 7. mai 2011

DIY doghouse - Snekring av hundehus.

Denne påsken hadde jeg gledet meg til å være hjemme og ta fatt på noen av de prosjektene jeg hadde planer om å gjennomføre. Et av disse var hundehus til Irma. Vi bor rett ved skogen - og der er det mye liv som en liten tispe med mye jaktinstinkt er interessert i. Det var derfor et poeng å lage et flatt tak som hun kunne gå oppå slik at hun har full oversikt over skogen - uten å faktisk ha mulighet til å jakte. Blomsterkasse utenfor vinduet har det også blitt - med pelargonia som kommer med lyse rosa blomster. Mesteparten av hundehuset er laget av resteplanker - og en rest av takpapp. Pute inne i hundehuset kommer senere.

2 kommentarer:

  1. For et aldeles herlig hundehus. Likte både verandaen og blomsterkassen. Tror jeg fikk lyst til å prøve meg på noe slikt, kjempegøy å ha i hagen eller på terrassen. Hyggelig å treffe det på fredag. Ønsker deg en fin uke. Klem.

    SvarSlett
  2. Zorro ville elske sådan et hus... når vi engang får have, har du nogle mål?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...